Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

Jeżeli wysłana przez Sprzedawcę paczką dotrze do Kupującego, ten ma obowiązek sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera i jeżeli wysłany towar uległ zniszczeniu podczas transportu sporządzić odpowiedni protokół. Tylko w takim wypadku Sprzedawca będzie rozpatrywał reklamację ze strony Kupującego.

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub zamówienie nie będzie się zgadzało z zamówieniem faktycznie dokonanym, jako klient możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego które gwarantuje nasza firma.

Opłaty reklamacyjne w pełni ponosimy my jako nadawcy sprzedanego artykułu. Reklamacja jest rozpatrywana tylko i wyłącznie na podstawie fizycznych uszkodzeń, które można przedstawić za pomocą zdjęcia. Po czasie rozpatrzenia reklamacji zwracacie Państwo zakupiony towar, a my odsyłamy pieniądze na wskazane konto, bądź też wysyłamy towar ponownie zgodny z zamówieniem.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą lub szybkim przelewem sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej lub rachunek bankowy podpięty do szybkiej płatności Zamawiającego.

Reklamację możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul. Marii Konopnickiej 11A, 76-200 Słupsk
  • w formie elektronicznej (załączając formularz zwrotu) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop.holka@gmail.com

Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z 30 maja2014 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy wypełniając zał. 2 podanej ustawy Dz.U. 2014 poz. 827

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest paragon/faktura oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

Zwrot należy odesłać na adres:

HolkaShop spółka cywilna

Marii Konopnickiej 11A

76-200 Słupsk

Wybrane przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

  1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. W formularzu zwrotu towaru powinny zostać zawarte dane kupującego, numer zamówienia, podpis kupującego oraz wskazany numer konta na który ma nastąpić zwrot.
  5. Produkty dekoracyjne, które są specjalnie personalizowane na życzenie Konsumenta zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art.38) nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż. Także prosimy o przemyślane zakupy – jeżeli Konsument personalizuje dekorację, automatycznie zrzeka się możliwości zwrotu towaru.

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. telefon przerywa połączenia, naczynie żaroodporne pęka pod wpływem wysokiej temperatury;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np. urządzenie medyczne nie ma właściwości leczniczych opisywanych przez pracownika sklepu;
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia – np. zegarek nie jest wodoodporny na głębokości większej niż 20 m, a konsument przed zakupem poinformował sprzedawcę, że ma zamiar nurkować powyżej takich głębokości;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie.

Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

  • jest własnością osoby trzeciej – np. pochodzi z kradzieży;
  • jest obciążony prawem osoby trzeciej – np. osobie trzeciej przysługuje prawo pierwokupu;
  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu – np. został zabezpieczony w postępowaniu karnym jako dowód w sprawie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl